Takaisinsoittojärjestelmä tehostaa Gynekon asiakaspalvelua
Takaisinsoitto tehostaa! Lääkärikeskus Gyneko on ottanut käyttöönsä Capricode Systemsin Automaattisen Vastauspalvelun vuoden 2014...
Takaisinsoittojärjestelmä tehostaa Gynekon asiakaspalvelua
Uusi puhelinjärjestelmä on tehostanut Sivakan asiakaspalvelua 20 prosenttia
Eläinlääkäripäivät 2015
Tuoteperheemme uudistui!
Sivakka-yhtymä otti käyttöön Capricode Systemsin Call Centerin ja Automaattisen Vastauspalvelun.
Automaattisen Vastauspalvelun uusi versio yhdistää monta eri tuotetta.
”Hyväksyttävä odotusaika” saatetaan määritellä yrityksen asiakaspalveluohjeessa.
Automaattisen Vastauspalvelun käyttö yleistyy nopeasti
Parempaa asiakaspalvelua Automaattisella Vastauspalvelulla.
Automaattinen Vastauspalvelu lanseerattu