Sote
Asiakas haluaa tulla kuulluksi
Henkilökohtainen terveys on jokaiselle tärkeä asia. Sosiaali- ja terveysalan ammattilaisen työhön kuuluu olennaisena osana asiakkaan kanssa keskustelu ja kuunteleminen. Palvelumme mahdollistaa jokaisen asiakkaan huomioimisen ja varmistaa, että jokainen asiakas saa teihin yhteyden.
Vastauspalvelumme tunnetaan tuttavallisemmin nimellä NISPA sosiaali- ja terveysalalla, ja tarjoamme sen lisäksi monta muuta ihmisten kohtaamista helpottavaa ratkaisua.
Asiakaspalvelu aina tavoitettavissa
Terveyspalveluille on tyypillistä, että yhteydenottokanavat ruuhkautuvat tiettyinä aikoina. Palvelumme on kehitetty vastaamaan muuttuviin asiakaspalvelutarpeisiin. Jokainen asiakas tulee palvelluksi myös ruuhkaisimpina aikoina, saadessaan ajantasaista tietoa jonotilanteesta ja mahdollisuuden jättää yhteydenottopyyntö.
Chat-palvelumme on erinomainen tapa helpottaa puhelinvaihteen ruuhkaa ja tarjota asiakkaille matalan kynnyksen yhteyskanava.
Asiakkaasi on arvokas
Väestön ikääntyminen pidentää ihmisten hoitosuhteita lääkäreihin ja hoitajiin. Kokonaisvaltainen asiakaspalvelu ja tavoitettavuus on entistä tärkeämpää.
Meidän tavoitteemme on, että jokainen asiakkaasi saa hyvää palvelua ja tavoittaa teidät. Organisaationne voi olla pieni tai iso, palvelumme tukee toimintaanne ja esimerkiksi sairaspoissaolon sattuessa sijaisuudet hoituvat kätevästi toisesta toimipisteestä.
Lue lisää automaattisesta vastauspalvelustamme ja Call Centeristämme tai katso käyttäjäkokemuksia referensseistämme.
Anna meidän auttaa
Vastaamme mielellämme kysymyksiinne ja keskustelemme kanssanne teille sopivasta palveluratkaisusta. Lisää tietoa palveluistamme voitte lukea blogistamme tai jättää yhteydenottopyynnön.
"Olemme hyvin tyytyväisiä, asiakaspalvelumme on tehostunut ja pystymme entistä paremmin palvelemaan asiakkaitamme."
- Eija Järvelä, Lääkärikeskus Gyneko
Gyneko on Oululainen naisten terveyteen keskittyvä lääkäriasema. He ovat olleet LeadDesk Solutionsin asiakkaina jo 5 vuotta.