top of page

Energia

Ylivoimaista luotettavuutta vuosien kokemuksella

LeadDesk Solutions on toimittanut energiasektorille kriittisiä viestintäpalveluja lähes kaksikymmentä vuotta. Yhdessä asiakkaiden kanssa kehitetyt ja vahvasti heidän omiin järjestelmiinsä integroidut ratkaisut takaavat erinomaisen palvelutason. Olemme sitoutuneet kehittämään järjestelmiämme yhdessä asiakkaidemme kanssa entistä paremmiksi.​

Katso video

Tehokkaasti keskitetyt työkalut

LeadDesk Solutionsin viestintäratkaisut varmistavat, että jokainen asiakaskontakti tulee hoidettua laadukkaasti ja vapauttaa työntekijöiden työaikaa tärkeimpiin tehtäviin automatiikan avulla. Järjestelmä loistaa silloin, kun resurssit ovat tiukalla: automaattiset häiriötiedotteet, vikailmoituspalvelun priorisoinnit ja automatiikka sekä kriisinhallinnan johtaminen hoituvat kaikki samassa järjestelmässä, keskitetysti.

Kattava raportointijärjestelmä antaa johdon käytettäväksi tarkkaa ja ajankohtaista tietoa palvelun ja organisaation kehittämiseksi. Yhtään asiakaskontaktia ei hukata ja asiakkaiden saamaa palvelua on helppo seurata esimerkiksi puhelutallenteiden avulla.​​

Ryhmäpuhelut ja verkonhallintaintegraatio huollon tukena

Erityisesti energiasektorille suunniteltu ryhmäpuhelu on kehitetty yhdessä sähköverkkoasiakkaidemme kanssa. Yhteyspalvelumme on integroitu sähköverkon hallintajärjestelmään ja johtokeskus tai valvomo saa ajantaisesti tietoa asiakkaiden häiriöilmoituksista ja verkonvalvonnasta.

 

Ryhmäpuhelun avulla huolto- ja korjaustöitä voidaan koordinoida jatkuvasti päivittyvän ajantasaisen tiedon avulla, ja näin saavuttaa merkittäviä kustannussäästöjä esimerkiksi myrskyn iskiessä.

Katso käyttäjäkokemuksia referensseistämme tai ota yhteyttä!

Anna meidän auttaa 

Vastaamme mielellämme kysymyksiinne ja keskustelemme kanssanne teille sopivasta palveluratkaisusta. Lisää tietoa palveluistamme voitte lukea blogistamme tai jättää yhteydenottopyynnön.

Järvi-Suomen Energian käyttöinsinööri Tomi Öster kertoo yhteistyöstä LeadDesk Solutionsin kanssa:

"Asiakkaamme ovat tyytyväisiä parantuneesta palvelusta. Käyttökeskuksen toimintaan ja asiakaspalvelun nopeuteen tuo parannusta tiedotteiden automaattinen siirtyminen puhelinpalveluun. Vikapalvelun ruuhkautuessa asiakas voi myös jättää puheviestin ja tulleiden puheluiden numerotiedot saadaan raporteista esiin, jolloin voidaan asiakaspalvelun laatua varmistaa eikä asiakkaan yhteydenotto jää huomaamatta."

-Matti Lehto, käyttöpäällikkö

Automaattinen Häiriöinfo otettiin käyttöön Oulun Energialla vuonna 2003.

Oulun Energia Logo

Muut

toimialasivumme:

JSEvideo
bottom of page