Vastauspalvelu
Kaikki yritykseen soittavat asiakkaat tavoitetaan
Asiakkaita ei menetetä kilpailijoille
Asiakkaan palvelukokemus paranee
Puhelinpalvelun ruuhkahuiput tasoittuvat
Työrauha asiakaspalvelijoille – työtyytyväisyys paranee
Vastauspalvelumme on takaisinsoittojärjestelmä, joka toimii kaikissa toimintaympäristöissä ja kaikkien päätelaitteiden kanssa.
Palvelumme huolehtii, että kaikkiin soittopyyntöihin vastataan. Asiakkaiden ei tarvitse jonottaa puhelimessa tai soittaa uudestaan, ja työntekijät voivat keskittyä jokaisen asiakkaan palvelemiseen.
Vastauspalvelumme tarjoaa asiakkaillesi palvelua, kun ette itse ehdi vastaamaan. Puhelut, joihin ei ehditä tai voida vastata, ohjautuvat Vastauspalveluun.
Järjestelmä vastaa puheluun ystävällisellä ääniviestillä ja kirjaa asiakaspalvelijalle takaisinsoittopyynnön. Palvelusta voidaan myös lähettää automaattisesti tekstiviesti, joka kertoo asiakkalle, että soittopyyntö on kirjattu.
Palvelu voidaan mukauttaa palveluaikojenne ja tarpeidenne mukaan niin, että asiakkaat saavat aina oikean tiedon ja varmuuden yhteydenoton kirjautumisesta.
Järjestelmä toimii internetselaimessa ja sen selkeä käyttöliittymä on kehitetty yhdessä asiakaspalvelun ammattilaisten kanssa. Palvelu on rakennettu mahdollisimman helppokäyttöiseksi ja asiakaspalvelijan työtä helpottavaksi. Tavoitettavuutenne on meille kunnia-asia.
Kun puheluun ei pystytä vastaamaan, asiakkaan puhelu ohjautuu Automaattiseen Vastaus-palveluun.
Asiakas kuulee ystävällisen tiedotteen ja hänellä on mahdollisuus jättää viesti.
Soittopyyntö ja asiakkaan puhelinnumero tallentuvat järjestelmään automaattisesti.
Asiakaspalvelija näkee soittopyynnön työasemalta. Takaisinsoitto tapahtuu helposti omalla puhelimella tai järjestelmän kautta