Häiriöinfo

Tiedottaa asiakkaita ja työntekijöitä vikatilanteista ja auttaa koordinoimaan korjaustoimia

Sopii erityisesti sähköverkko-, vedenjakelu- ja operaattoritoimijoille

Linkittyy saumattomasti muihin palveluihimme ja tuo kustannussäästöjä erityisesti vikatilanteissa

Asiakkaat pysyvät ajantasalla mahdollisissa vikatilanteissa

Kattava raportointi asiakaspalvelun ja organisaation toiminnan kehittämiseksi

Olemme kehittäneet yhdessä sähköverkkoasiakkaidemme kanssa HäiriöInfo- ja ryhmäpuhelupalvelut, jotka on suunniteltu tukemaan erityisesti infrastruktuurista vastaavia yrityksiä.

Tarjoamme yhteiskunnan kannalta tärkeille organisaatiolle kommunikaatiopalvelut, joiden avulla tilanne pysyy hallinnassa vaikka myrskyn yllättäessä.

hairioinfo@2x.png

Asiakas lähestyy yritystä sosiaalisen median kautta. Palvelu tarkastaa määräajoin yrityksen profiiliin tulleet viestit ja muodostaa niistä yhteydenottopyynnöt.

leaddesk_solutions_logo_alt_white.png

Häiriöinfo

Tieto jakeluhäiriöstä välittyy automaattisesti sekä työntekijöille että asiakkaille.

Valvomo voi koordinoida korjaustoimia ja päivittää tilannekuvaa ajantasaisesti.

Vastaus- palvelu

Single_service_vastauspalvelut@2x.png