Asiakaspalvelukeskukset
Asiakaspalvelu on tämän päivän kilpailuvaltti
LeadDesk Solutionsin asiakaspalveluun suunnattujen palveluiden keskiössä on luotettavuus, skaalautuvuus ja helppokäyttöisyys. Järjestelmien kehityshistoria ulottaa vuoteen 1995. Missiomme on tarjota asiakkaillemme alan parhaat työkalut asiakaspalvelun kehittämiseen ja hoitamiseen.
Olemme tehneet tiivistä yhteistyötä asiakkaidemme kanssa koko toimintamme ajan voidaksemme kehittää palvelujamme vastaamaan asiakaspalvelun muuttuviin haasteisiin.
Teidän asiakkaanne on meille tärkeä
Palvelumme kantavana ajatuksena on jokaisen asiakaskontaktin systemaattinen ja luotettava hallinta. Järjestelmämme huolehtii saapuvista puheluista ja yhteydenotoista, ja ohjaa ne automatiikan avulla sopivimmalle asiakaspalvelijalle. Yhtään asiakaskontaktia ei menetetä kiireisimpinäkään hetkinä, ja asiakaspalvelijoilla on mahdollisuus keskittyä jokaiseen asiakastapaukseen huolillisesti.
Vastauspalvelumme huolehtii siitä, että kaikki asiakkaat voidaan kontaktoida myös silloin, kun asiakaspalvelunne ei ehdi vastaamaan kaikkiin saapuviin puheluihin ja yhteydenottoihin.
Palvelumme tukee toimintatapaanne
Riippumatta siitä onko yrityksessänne käytössä yksi vai kymmeniä puhelimia, Call Center palvelumme hallitsee puhelujenohjauksen saumattomasti. Markkinoiden nopein puhelujen ohjaus, äärimmäisen helppokäyttöinen asiakaspalvelijoiden käyttöliittymä ja kustomoitava automatiikka takaa asiakaskontaktien laadukkaan hallinnan vuorokauden ympäri.
Monipuolisen muokattavuuden ansioista voitte valita juuri teidän toimintaanne tukevat vaihtoehdot. Tarjoamme aina teidän toimintaanne sopivan ratkaisun, alkaen yksinkertaisista vastaajapalveluista aina kokonaisvaltaiseen Contact Center palveluun asti.
Katso käyttäjäkokemuksia referensseistämme tai ota yhteyttä!
Anna meidän auttaa
Vastaamme mielellämme kysymyksiinne ja keskustelemme kanssanne teille sopivasta palveluratkaisusta. Lisää tietoa palveluistamme voitte lukea blogistamme tai jättää yhteydenottopyynnön.
"Automaattinen Vastauspalvelu on merkittävästi helpottanut teknisen tuen saavutettavuutta. Pystymme myös ruuhka-aikana palvelemaan asiakkaita laadukkaasti. Koti- ja ulkomaan myynnin liikkuvat henkilöt käyttävät myös Automaattista Vastauspalvelua ja ovat asiakkaiden tavoitettavissa 24/7 myös liikkeellä ollessaan"
- Veikko Ylimartimo, Tekninen johtaja, Tosibox Oy