Call Center
Asiakas tavoittaa heti oikean henkilön
Asiakastiedot saadaan automaattisesti näkyviin
Osa puheluista voidaan voidaan käsitellä automaattisesti
Yrityksen resurssit saadaan optimaaliseen käyttöön kuormituksen mukaan
Puhelujen käsittelyajat lyhenevät ja ylimääräinen puheluliikenne vähenee
Automaattinen Call Center on yrityksen sisäinen, automatisoitu puhelunohjaus- järjestelmä, joka ohjaa yritykseen tulevat puhelut oikealle henkilölle, tarvittaessa priorisoiden.
Puheluun vastatessa asiakkaan tiedot saadaan automaattisesti näkyviin. Järjestelmä tarjoaa mahdollisuuden puheluiden käsittelyn keskittämiseen tai hajauttamiseen tarpeen mukaan ja antaa erinomaisen työkalun parempaan ja henkilökohtaisempaan asiakaspalveluun.
Järjestelmä tunnistaa yritykseen soittavan asiakkaan puhelinnumeron perusteella
Puhelu ohjautuu oikealle henkilölle, joka saa asiakastiedot järjestelmästä automaattisesti omalle työasemalleen
Asiakkaan puhelinnumero ja soittopyyntö tallentuvat järjestelmään automaattisesti
Jos puheluun ei pystytä vastaamaan, asiakas kuulee nauhoitetun viestin
Puhelut voidaan myös nauhoittaa tarvittaessa