Contact Center
Mahdollistaa keskitetyn tai hajautetun asiakaskontaktien
käsittelyn yrityksen haluamalla tavalla
Asiakaskontaktien käsittely voidaan organisoida
ennennäkemättömän tehokkaasti
Tarjoaa useita uusia kanavia yhteydenpitoon asiakkaiden
kanssa
Kaikki yhteydenpito hallitaan yhdellä näkymällä
Järjestelmässä on kokonaistilanteen online-seuranta sekä
erittäin monipuolinen ja tarvittaessa yksityiskohtainen
raportointi
LeadDesk Solutions on kehittänyt jo vuosia käytössä olleen Call Center-tuotteen pohjalta Automaattisen Contact Centerin. Contact Center tarjoaa markkinoiden monipuolisimmat mahdollisuudet tehokkaaseen yhteydenpitoon asiakkaiden kanssa. Järjestelmä voidaan integroida osaksi yrityksen kokonaisvaltaista asiakaspalvelujärjestelmää. Kokonaisuudessa ovat mukana myös Internetin ja sosiaalisen median kasvavat tulevaisuuden mahdollisuudet.
Välttämättömät yhteydenottokanavat
Järjestelmä ohjaa yrityksen tulevat puhelut oikeille henkilöille. Jos puheluun ei ehditä vastaamaan, yhteystiedolle luodaan automaattisesti soittopyyntö.
Asiakas jättää viestin chat-ikkunaan yrityksen web-sivulla. Järjestelmä ohjaa viestin välittömästi vapaalle asiakaspalvelijalle
Vapaat kanavat
Asiakas lähettää yritykseen sähköpostia. Järjestelmä käsittelee viestin ja ohjaa sen oikeille henkilöille.
Asiakas lähettää viestin yrityksen palvelunumeroon. Viesti rekisteröityy järjestelmään.
Asiakas jättää yrityksen verkkosivulla yhteydenottopyynnön ja yhteystietonsa (puhelin tai sähköposti). Pyyntö ja yhteystiedot tallentuvat järjestelmään.
Asiakas lähestyy yritystä sosiaalisen median kautta. Palvelu tarkastaa määräajoin yrityksen profiiliin tulleet viestit ja muodostaa niistä yhteydenottopyynnöt.
Asiakaspalvelija näkee työasemalta sekä yhteydenoton että asiakkaan tiedot.
Yhteydenottoon vastaaminen tapahtuu helposti työasemalta. Palvelu ohjaa vastauksen asiakkaalle oikean median kautta.
3. Osapuoli
Asiakastietojen automaattinen haku kolmannen osapuolen järjestelmästä
Esim. Tampuuri, Provetnet.
Palautekysely asiakkaalle voidaan lähettää yrityksen määrittelemänä ajankohtana valittua mediaa käyttäen
Sähköposti, SMS.
Muut integraatiot.
Määrittelimme tarpeet yhdessä toimittajan kanssa, ja kaikkeen löytyi ratkaisu. Käyttöönoton aikana ei menetetty yhtään puhelua.
Teija Mäenpää, talousjohtaja / Sivakka Yhtymä OY