Hammaslääkäreiden ajanvaraus on ruuhkaista aina etenkin maanantaisin ja tiistaisin. Tällöin on tärkeää, että ajanvaraus on sujuvaa ja kaikkia asiakkaita tulee palveltua. Takaisinsoittopalvelu on helppo ja edullinen ratkaisu kaikkien soittavien asiakkaiden tavoittamiseksi. Capricode Systems on toimittanut useita puhelinjärjestelmiä, ennen kaikkea takaisinsoittojen hallintaan, hammaslääkäriasemien ajanvarausta helpottamaan.
Fredent Erikoishammaslääkäriklinikan asiakkaat tykkäävät takaisinsoittojärjestelmästä
Helsinkiläinen Fredent Erikoishammaslääkäriklinikka otti Capricode Systemsin takaisinsoittojärjestelmän käyttöön noin vuosi sitten. Hoitohenkilökunta on pitänyt järjestelmän helppokäyttöisyydestä. Vastaava hoitaja Miia Savolainen toteaa: “Meille on tärkeää että ohjelmaa on helppo käyttää, koska vastaanotolla on monta ihmistä jotka sitä käyttävät.”
Fredentin asiakkaat saavat takaisinsoittojärjestelmästä tekstiviestin, jossa kerrotaan, että heille soitetaan takaisin tunnin kuluessa. Potilaat pitävät tekstiviestivahvistuksesta, joka kertoo että heidän asiansa on hoidossa. Aina Fredentissäkään ei ehditä tunnissa potilaan soittoon reagoida, koska puheluita tulee jatkuvasti.
Takaisinsoittopalvelun käyttöönoton yhteydessä onkin erittäin tärkeää suunnitella se kuinka takaisinsoitot tullaan hoitamaan. Takaisinsoitoille voidaan esimerkiksi varata tietty aika päivästä, jolloin asiakkaalle luvataan takaisinsoitto. Capricode Systemsillä on kokemusta sadoista käyttöönotoista ja erilaisista palvelun organisoinneista.
Hammaslääkäriasema Hammaspeikon Helsingin ja Loviisan ajanvarausta helpottaa Capricode Systemsin puhelinjärjestelmä
Hammaslääkäriasema Hammaspeikko otti Capricode Systemsin takaisinsoittojärjestelmän käyttöön puolitoista vuotta sitten. Sekä hoitohenkilökunta, että potilaat ovat pitäneet järjestelmän avustamasta ajanvarauksesta. Henkilöstö pitää järjestelmää selkeänä ja helppokäyttöisenä.
Hammaspeikolla on takaisinsoittojärjestelmä käytössä Helsingin ja Loviisan vastaanotoilla. Puhelinjärjestelmällä Helsingistä voidaan hallinnoida Loviisan ajanvarausjonoa ja päinvastoin. Tämä tehostaa prosessia.
Capricode Systemsin takaisinsoittojärjestelmä hyvä apu hammaslääkäriaseman ajanvaraukseen
Capricode Systems on toimittanut takaisinsoittojärjestelmän kymmenille hammaslääkäriasemille ympäri Suomen. Takaisinsoittojärjestelmällä hammaslääkäriasema varmistaa, että kaikkiin puheluihin soitetaan takaisin ja näin jokaista potilasta palvellaan. Potilaat saavat soittaessaan automaattisesti tekstiviestin, mikäli puheluun ei päästä suoraan vastaamaan. Puhelun tiedot siirtyvät takaisinsoittojärjestelmään, josta hoitohenkilöstön on helppo purkaa jonoa yksi kerrallaan soittojärjestyksessä nettiselaimen kautta.
Palvelu skaalautuu hyvin yrityksen koon mukaan ja maksaa itsensä helposti takaisin uusien tavoitettujen asiakkaiden sekä tyytyväisempien kanta-asiakkaiden avulla. Suuri hyöty takaisinsoittopalvelusta tulee jo siitä, ettei töitä tarvitse keskeyttää puhelimeen vastaamisen vuoksi ja rauhoittunut työympäristö myös vähentää henkilökunnan sekä potilaiden stressiä.
Takaisinsoittojärjestelmä tarjoaa avun myös potilaiden takaisinkutsuun (Recall). Hammashoitaja kontaktoi tyypillisesti potilasta tulemaan vuosittain hammastarkastukseen. Usein potilas ei kuitenkaan pääse vastaamaan puheluun ja tälle täytyy soittaa uudelleen myöhemmin.
Takaisinsoittojärjestelmän tekstiviestitoiminto mahdollistaa valmiiksi räätälöityjen tekstiviestien lähettämisen kätevästi potilaalle, jos tämä ei vastannut puheluun. Mikäli hoitaja soittaa takaisinkutsuja esimerkiksi kymmenelle hammaslääkärille, voidaan jokaiselle hammaslääkärille tehdä oma pohja, jonka voi kätevästi välittää potilaalle järjestelmästä tekstiviestinä. Tämä tehostaa prosessia huomattavasti, eikä hoitajan tarvitse lähettää tekstiviestejä pieneltä puhelimen ruudulta.
Capricode Systems on mukana DigiSOTE 2018 tapahtumassa 6. - 7.11. Tule ihmeessä paikalle tutustumaan palveluihimme. Mikäli haluat varata yksityisesittelyn ota meihin yhteys!
Kommentare