• Capricode Systems

”Hyväksyttävä odotusaika” saatetaan määritellä yrityksen asiakaspalveluohjeessa.

Yrityksen tehostaessa toimintojaan kontrolli ja säästötoimenpiteet saattavat joskus puuttua hyvinkin yksityiskohtaisiin seikkoihin. Erään keskisuuren yrityksen puhelinvaihteen asiakaspalveluohjeeseen oli kirjattu ”hyväksyttävä odotusaika” – eli aika, jonka verran arvioitiin asiakkaan joka tapauksessa odottavan linjoilla. Toisessa asiakaspalvelun puhelinlinja oli kokonaan suljettu ruokatunnin aikana. Tällaiset ratkaisut muuttuvat täysin tarpeettomiksi, kun yritys ottaa käyttöön Automaattisen Vastauspalvelun. Puheluun vastataan aina, ja asiakas on tyytyväinen.

Recent Posts

See All

Capricode Systems siirtyy osaksi LeadDesk-konsernia

Arvoisa asiakkaamme ja yhteistyökumppanimme, Capricode Systems Oy siirtyy osaksi LeadDesk Oyj:tä 01.10.2020 alkaen. Kaikki Capricode Systemsin tarjoamat viestintäratkaisut sekä asiakaspalvelu jatkuvat

© 2020 LeadDesk Solutions

Tietosuojaselosteet 1 & 2