top of page

”Hyväksyttävä odotusaika” saatetaan määritellä yrityksen asiakaspalveluohjeessa.

  • Writer: Capricode Systems
    Capricode Systems
  • Sep 4, 2013
  • 1 min read

Yrityksen tehostaessa toimintojaan kontrolli ja säästötoimenpiteet saattavat joskus puuttua hyvinkin yksityiskohtaisiin seikkoihin. Erään keskisuuren yrityksen puhelinvaihteen asiakaspalveluohjeeseen oli kirjattu ”hyväksyttävä odotusaika” – eli aika, jonka verran arvioitiin asiakkaan joka tapauksessa odottavan linjoilla. Toisessa asiakaspalvelun puhelinlinja oli kokonaan suljettu ruokatunnin aikana. Tällaiset ratkaisut muuttuvat täysin tarpeettomiksi, kun yritys ottaa käyttöön Automaattisen Vastauspalvelun. Puheluun vastataan aina, ja asiakas on tyytyväinen.

 
 
 

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page